10 mei: Maelisagno Trio

Menu
  • Home
  • Concerten
    • Toekomstige concerten
      • Maelisagno Trio
      • Cityscapes – tenor en piano
      • Inge Louisa
      • Kapellmeister: kruimels
      • The Royal Wind Music: de Orpheus van Amsterdam
  • Archief
    • The Gents: the sound of light
    • Helmonds Vocaal Ensemble
    • Aventure
    • Seldom Sene: Fortune infortune
    • The walking flute
    • Ariosto Ensemble: Missa Gaudeamus
    • The Gents – Jules de Corte
    • KlarinetNsemble
    • Archata Trio
    • Profondamente
    • Charivari Trio
    • Profondamente
    • Archata Trio
    • KlarinetNsemble
    • Ariosto Ensemble 2022
    • DUO VICINI
    • SELDOM SENE – 2021
    • Kapellmeister
    • HANNEKE ROUW – Cello
    • The Gents
    • SELDOM SENE – 2019
    • Barokorkest Megen
    • Ariosto Ensemble
    • ENSEMBLE ODYSSEE
    • Muziek aan Bed – in concert
    • Carminis Consort
    • BACH & Zonen
    • Bloedmirakelse Avond 2018
    • ENSEMBLE PROFONDAMENTE
    • VIJF!
    • SELDOM SENE – 2017
    • STRIJPS KAMERKOOR
    • Bloedmirakelse Avond 2017
    • BASILIUS COLLEGE
    • Nederlands Kamerkoor
    • Pythagoras Kwartet en Blaaskwintet Cartouche
    • Carminis Consort
  • Over ons
  • Contact
    • Contact: Bezoekers
    • Contact: Ensembles
Skip to content

Ensemble in de SINT-PETRUSBASILIEK

Ensemble in de SINT-PETRUSBASILIEK

    Voor een uitvoering in de Sint-Petrusbasiliek gelden de volgende afspraken:


  •     concerten zijn in principe zonder pauze
  •     de huur van de Sint-Petrusbasiliek is voor rekening van het ensemble
  •     de werkgroep draagt zorg voor opstellen van het contract
  •     het ensemble ontvangt de factuur m.b.t. de huurprijs van de kerk en
    • betaalt rechtstreeks aan de kerk
  •     voor de verhuurprijzen van de Sint-Petrusbasiliek:
    • de Heilig Hartparochie rekent zeer schappelijke prijzen volgens een zgn. ‘staffelmodel’
      >>> neem hiervoor contact op met Maarten Koelink: contact@klassiekindekerken.nl
  •     m.b.t. de netto-inkomsten (opbrengst recette) geldt de volgende verdeelsleutel:
    • 90% gaat naar het ensemble
    • 10% gaat naar de werkgroep
  •     de toegangsprijs kan in onderling overleg worden gewijzigd
  •     PR-materialen zoals posters, flyers, info over het ensemble en/of programma
    worden door het ensemble uiterlijk 5 weken voor de concertdatum digitaal aangeleverd
  •    De werkgroep zorgt voor verspreiding in de regio van de materialen en artikelen
    in de regionale pers
  • Daarnaast beschikt de werkgroep over een uitgebreid bestand van emailadressen
  • die zullen worden aangeschreven
  •     Toegangskaarten worden vooraf gereserveerd via de werkgroep. Het te verwachten aantal bezoekers wordt kort voor de concertdatum aan het ensemble doorgegeven.
  •     uitvoering gecombineerd met een workshop:
    • de werkgroep streeft ernaar om, indien mogelijk, voorafgaand aan de uitvoering een workshop te plannen
    • in overleg met het ensemble werkt een gastdocent/lid van het ensemble met deelnemers; mogelijk is dan het resultaat te laten horen in een voorprogramma van de uitvoering, of geïntegreerd in de uitvoering
    • extra kosten van een workshop worden gedragen door de deelnemers met evt. reductie op de toegang van de uitvoering
  • Met bovenstaande afspraken probeert de werkgroep “Klassiek in de Kerken”   een beeld te geven van de opzet.

    Uiteraard is overleg met het ensemble altijd mogelijk.

     

    Terug naar vorige pagina

    

    Contact

    Locaties:

    SINT-PETRUSBASILIEK
    Oude Kerkstraat 20, 5281 AP Boxtel
    PROTESTANTSE KERK
    Clarissenstraat 18, 5281 AZ Boxtel

    E-mail: contact@klassiekindekerken.nl

    © 2022 Klassiek in de kerken